zon, zee, strand - Reisverslag uit Puerto Escondido, Mexico van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu zon, zee, strand - Reisverslag uit Puerto Escondido, Mexico van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

zon, zee, strand

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

16 Maart 2010 | Mexico, Puerto Escondido

Tijd voor weer een korte update voor het thuisfront.
Eén ding is zeker: we hebben het hier ongelooflijk naar onze zin!

Na Puebla zijn we doorgegaan naar Oaxaca. Een studentenstad met een heerlijk sfeertje. Ook het hostel waar we zaten was lekker ongedwongen en we hebben er veel nieuwe backpackvrienden gemaakt.

In Oaxaca zijn we naar de ruines van Monte Alban gegaan, die fantastisch boven op een berg gelegen zijn. Ook de minerale bronnen van Hierve el Agua lagen boven op een berg. Het water borrelt hier gewoon op uit de rotsen en vormt twee natuurlijke zwembaden met een gigantisch mooi uitzicht. Dat je er over een hobbelig weggetje met haarspeldbochten, achter in een pick-up truck naar toe moet, maakt het alleen nog maar leuker.
Maar beter dan hierover te vertellen, is gewoon de foto´s te laten zien, die spreken wel voor zich!

Inmiddels zitten we in Puerto Escondido, een plaats aan de kust. In het kort: zon, zee en strand. We hebben hier vooral genoten van het niets doen, maar ook een boottocht gemaakt waarbij de dolfijnen aan alle kanten om ons heensprongen en we zelfs mantaroggen uit het water zagen springen.

Morgen trekken we verder, naar zipolite, een kleine badplaats en surfers paradise voor nóg meer zon zee en strand.

Kortom, het is hier faaantaaastisch! Heel veel liefs vanuit hier voor het thuisfront!

Liefs,
Tessa en Jordy

• 17 Maart 2010 - 08:05

Nora:

Oooh, te relaxed! Heerlijk, zeg, het klinkt (en ziet eruit) alsof jullie helemaal de perfecte mix tussen ontspannen en ontdekken te pakken hebben.

Geniet ervan en veel liefs.

• 17 Maart 2010 - 08:11

Gwen:

Kei gaaf zeg al die mooie foto's!! Kan me heel goed voorstellen dat jullie het giga naar de zin hebben!!! Vele plezier nog!!!

Groetjesss

• 17 Maart 2010 - 08:13

Mamma:

de foto`s spreken inderdaad voor zich : kan me voorstellen hoe jullie genieten. Telkens weer wat anders.Dat met die dolfijnen moet fantastisch geweest zijn.Ben benieuwd wat jullie nog meer gaan avonturen.
    Liefs en kus, mamma

• 17 Maart 2010 - 08:28

Frits En Dieny:

Yo Tezz,

Als ik het goed begrijp kan je ook in Mexico een soort "Zwitserleven-gevoel" oplopen.

Vet cool zeg!

• 17 Maart 2010 - 09:23

Anne:

jaloers

• 17 Maart 2010 - 10:03

Jan:

Mag ik effe stilvallen en denken was ik ook maar zo'n backpacker die jullie tot nieuwe vriend hebben gemaakt?

enne......wel terugkomen hoor.

• 17 Maart 2010 - 10:58

Joep En Feija:

Ohhh de foto's zeggen genoeg!!! Heerlijk om te zien hoe jullie genieten en ook hoe mooi het daar is..
    We missen jullie hier wel hoor..
    dikke kus!!

• 17 Maart 2010 - 11:24

Rob:

Ai Ai wat ziet dat er geweldig uit wauw. Het is je van harte gegund.

Rob Gouda

• 17 Maart 2010 - 12:00

Eef:

Helemaal goed daaro!! Ben wel jaloers als ik jullie daar zo zie genieten, echt heerlijk! Maar hé hier gaat de zon ook steeds meer schijnen... Enjoy! Kus Eef

• 17 Maart 2010 - 12:31

Joke Harbers:

Ppffttt....ik ben niks jaloers hoor,IKWILDAAROOKNAARTOE!
    Machtig, daar boven op die berg,ik verheug me alweer op het volgende berichtje.
    Zijn er geen foto's van de dolfijnen en mantaroggen?
    Groetjes uit Rijssen...

• 21 Maart 2010 - 22:58

Juliette:

Heej Tess en Jordi!

Echt mooie foto´s hebben jullie inderdaad! Heb al weer helemaal zin om ook op vakantie te gaan!

Ik weet niet of jullie al in Zipolite zijn, maar zoja, moeten jullie vooral een hutje nemen bij de Alkimista. Dit zijn volgens mij de besten en de mooisten. Ook de garnalencocktails zijn hier suuuperlekker! Verder is er daar in de buurt een uitkijkpunt wat erg mooi is wat volgens mij "la Cometa" heet (weet het niet meer precies)...maar goed, weet zeker dat jullie hier zelf ook het een en ander gaan ontdekken!

Ze schijnen trouwens erg "lekkere champignons" (hongos) te hebben ;-) ...heb ze zelf nooit geprobeerd!

Geniet ervan!

Liefs,