Foto´s! - Reisverslag uit San Pedro La Laguna, Guatemala van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu Foto´s! - Reisverslag uit San Pedro La Laguna, Guatemala van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

Foto´s!

Door: Tessa & Jordy

Blijf op de hoogte en volg Tessa

13 April 2010 | Guatemala, San Pedro La Laguna

En dan hier eindelijk de plaatjes bij het verhaal!

PS: San Pedro de la Laguna bevalt ons iets beter dan verwacht. We zijn hier inmiddels anderhalve week en blijven hier tenminste nog tot het weekend. Ik heb hier een weekje extra spaanse les en Jordy volgt een aantal lessen martial arts. Daarnaast zijn er nog genoeg andere spannende dingen te doen, kijk maar naar het filmpje!

  • 13 April 2010 - 16:59

    .feija.:

    Volgens mij ben ik te snel.. Ik zie nog geen foto's :-(

    Mochten jullie nou tijd overhebben, op hyves en facebook staan foto's van ons huisje.. xxxxx

  • 13 April 2010 - 17:52

    Petra:

    Hey dan!
    Ziet er echt allemaal super uit, geniet ervan!

    Liefs Petra

  • 14 April 2010 - 07:07

    Frits En Dieny:

    Hoi Tess,

    Foto's "doen" het inmiddels wel, filmpje nog niet.

    Is wel heel indrukwekkend allemaal. We zijn vanuit het nog steeds koude Holland echt wel een beetje jaloers.
    Veel plezier!

  • 14 April 2010 - 07:36

    Mamma:

    Kan er niets aan doen, maar als ik die foto`s allemaal zie, begint het toch wel heel erg te kriebelen. Jullie moeten een supertijd hebben en "geniet ervan" hoef ik niet meer te zeggen.
    Veel liefs, mamma

  • 14 April 2010 - 13:23

    Edu Klobbie:

    we genieten van jullie avonturen.
    nog veelplezier !!!!

    janna en edu

  • 15 April 2010 - 15:59

    Jordy:

    Filmpje zal ik zo snel mogelijk op youtube zetten ghehe

  • 16 April 2010 - 09:19

    Jan:

    Als jullie nog eens zo'n serie foto's sturen, wil je dan tegelijkertijd een ticket meezenden?
    Ik zie dit allemaal nog liever met eigen ogen.
    Blijf gezond en geniet


  • 16 April 2010 - 09:59

    Nora:

    Wow, jullie bruine en gelukkige gezichten zeggen alles: deze reis is volgens mij precies zoals ie bedoeld was en meer.

    Liefs!

  • 16 April 2010 - 22:38

    Nienke:

    WOW, wat een foto's! Echt helemaal gaaf. Mooi dat San Pedro de la Laguna zo goed bevalt! Het voordeel van reizen is dat je zelf helemaal mag bepalen hoe lang je ergens blijft! Dus... bevalt het goed, plak er een dagje (weekje) achteraan! Goed plan van jullie! Veel geluk en mooie momenten!
    Liefs Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 134548

Voorgaande reizen:

22 September 2013 - 13 Juni 2014

Down under

28 Februari 2010 - 11 Juni 2010

Mexico en Midden-Amerika

15 September 2005 - 28 April 2008

Ghana part 1 + 2 + Syria

12 Juni 2012 - 30 November -0001

Nicaragua and Central America

Landen bezocht: