Eerste bericht - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu Eerste bericht - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

Eerste bericht

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

12 Augustus 2005 | Nederland, Nijmegen

Hallo vrienden, familie, collega's, vage kennissen, enzovoorts,

15 september is het dan zover; ik vertrek voor 10 maanden naar Ghana. Ik ben op het moment veel bezig met voorbereidingen, kleren, tassen, medicijnen, pleisters, foto's enzovoort (en dat terwijl ik maar zo weinig mee kan nemen!). Ik wordt er gek van, maar het is wel leuk om er zo mee bezig te zijn.

Ik zal vanaf hier iedereen laten weten hoe het gaat en wat ik beleef. Dat wil zeggen: wanneer ik beschikking heb tot internet, dat schijnt nogal wisselvallig te zijn in Wa, de stad waar ik ga wonen.

Verder hou ik gewoon mijn huidige emailadres: tessa_terlouw@hotmail.com, dus mailtjes zijn altijd welkom. Mijn foto's zal ik proberen op www.photobucket.com/albums/y180/call_me_tess te zetten, maar ik weet niet of de computers in Ghana daar al aan toe zijn....

Vlak voor ik ga zal ik nog wel eens een berichtje sturen, tot dan!

Liefs,
Tessa

• 13 Augustus 2005 - 17:36

Chantal Wilms:

Heel veel plezier en hou me op de hoogte van je belevingen in Ghana! Het land wat ook op mijn planning staat! Groetjes Chantal

• 13 Augustus 2005 - 17:53

Michael:

Wow, te gek :o Heel veel plezier daaro !

• 21 Augustus 2005 - 13:28

Inge:

Nu hebben we nog niet gepicknickt.. Over 10 maanden! Heel veel plezier in Ghana! Kus,Inge

• 22 Augustus 2005 - 17:19

Harm:

Beste Tessa,

Ik heb dit adres van Marijke Vos gekregen. Ik ga zelf 7 september ook naar Ghana en ben benieuwd wat je daar 10 maanden gaat doen. Mijn site is www.stageinghana.nl.
    We verblijven met ons team in Tornu. Misschien kom ik je daar nog tegen :)

• 14 September 2005 - 12:37

Sanne:

Nog even een berichtje van mij voordat je weg bent, zoals ik ook had beloofd!
    Ik wil je heel erg veel plezier wensen en geniet er met volle teugen van! Volgens mij ga je het er wel naar je zin hebben!
    Tot over 10 maanden en ik ga je zeker volgen!
    Liefs!