Laatste bericht voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu Laatste bericht voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

Laatste bericht voor vertrek

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

14 September 2005 | Nederland, Nijmegen

Nou, mijn laatste Nederlandse uurtje heeft (bijna) geslagen. Mijn spullen zijn gepakt en ik ben de hele dag Maartje en Niels (mijn medereizigers) aan het bellen over dingen die ik toch nog even wil vragen. Vannacht om half 5 vertrek ik richting vliegveld.

Ik zal na dit berichtje sommige mensen op inactief zetten, zodat niet iederéén elke keer een mailtje krijgt als ik iets te vertellen heb. Die mensen kunnen het hele jaar door gewoon af en toe even deze site checken, mochten ze daar zin in hebben.

Oh ja, mijn postadres in Wa:
Tessa Terlouw
P.O. Box 112
Wa (UWR)
Ghana
Dus stuur de kerstkaarten maar vast op, dan zijn ze er misschien nog op tijd ;)

Ik zal nog wel eens aan jullie denken als ik boven mn kolenkacheltje zit te koken, een slang doodknuppel (as if...) of de schorpioenen uit mn sokken klop.
Tot over 10 maanden, en iedereen kan maar beter nog heel en gezond zijn als ik terugkom! (dan probeer ik dat ook te zijn)

Liefs Tessa

  • 14 September 2005 - 12:46

    Frits En Dieny:

    Okay Meis,
    Je weet wat ik je gezegd heb en gedraag je er naar!!!!!!!!!
    Een hele fijne tijd daar en vooral een behouden terugkomst.
    Heel veel xxxxx-jes, ook voor die ouwe.

  • 14 September 2005 - 12:48

    Sanne:

    Ik had net een reactie op je vorige berichtje gegeven. Dus die moet je maar even checken!

  • 14 September 2005 - 13:00

    Nick:

    Nou, meissie! Heel veel plezier daar! Doe voorzichtig en keer tegen die tijd weer heelhuids terug. Succes met aftellen van je laatste uurtjes hier in regenachtig Nederland...
    Heel veel liefs (ook aan Niels en Maartje)
    Doeg doeg!
    -X- Nick

  • 14 September 2005 - 13:02

    Michael:

    Heel veel plezier daar, en zorg natuurlijk dat je heel blijft =)

  • 14 September 2005 - 13:11

    Marte:

    hey tessa! heeel veel plezier in ghana en ik hoop dat je reis een beetje goed verloopt. succes met vertrekken en ik hoop dat alles goed verloopt. xx marte

  • 14 September 2005 - 13:29

    Marijke:

    heeeeej Tessa!!

    Ik zal aan je denken (pff, iedereen gaat opeens naar ghana, vorige week pas afscheid genomen van Harm)
    Laat alle spinnen, slangen, schorpioenen etc. etc. maar lekker daar he!!!
    HEEEL VEEEEL SUCCES EN PLEZIER!!

    groetjes x marijke

  • 14 September 2005 - 15:25

    Marisa:

    Hey Tessa. Heel veel plezier in Ghana en met het doodknuppelen van slangen. ;) Ik zal aan je denken als ik druk bezig ben met mijn referaat enzo.. x marisa

  • 14 September 2005 - 16:07

    Brenda:

    Counting down...
    en dan op naar het avontuur. Héél véél plezier...you go girl!
    X Brenda

  • 14 September 2005 - 16:22

    Wietske:

    Ha Tessa,
    Heel veel plezier en geniet van alle momenten!!! Ik ben super jaloers op jou!!! Ik blijf nog 5 maandjes in dit koude kikkerland en dan ga ik lekker een maandje naar guatemala!!
    En je weet het als je ergens niet uit komt mag je me altijd mailen,
    heel veel liefs Wietske

  • 14 September 2005 - 18:40

    Michel:

    Heel Veel plezier en nog veel succes er mee!
    Take Care!
    Michel.

  • 14 September 2005 - 19:18

    Gerhard:

    Tessa, veel succes in Ghana en ik hoop je over 10 maanden weer heelhuids in Nederland terug te zien!

  • 14 September 2005 - 19:26

    Oma:

    Tessa, denk maar aan ons gesprekje van vanochtend. Ik zal veel aan je denken en pas goed op jezelf!
    Liefs,
    Oma.

  • 15 September 2005 - 07:15

    Nienke:

    Hee gekke Tessa!
    Weg ben je...!
    Ik hoop dat je een goede reis hebt (gehad) en ik wens je enorm veel succes en plezier!! Maak er geweldige tijd van!
    Take care, kus Nienke

  • 15 September 2005 - 12:13

    Suzan:

    En als je je onderbroeken aan het strijken bent, niet te vergeten! :D

    Have fun! Ik ben benieuwd naar je avonturen :)

  • 15 September 2005 - 18:05

    Fieke:

    heej tessa! ben erg benieuwd naar je avonturen. ik zal je site checken. Hier na 6 (??) weken is het nog steeds top! stage bevalt ook super goed. voor de verhalen moet je maar eens een keer kijken op: www.barcachicks.tk

    groetjes en veel plezier!!!

  • 15 September 2005 - 20:15

    Ome Rob:

    Dag kleintje, ja ga maar sputteren, heel veel plezier, let goed op jezelf, het zal een onvergetelijke tijd worden
    Kussen ome Rob

  • 16 September 2005 - 19:38

    Corina:

    Heey Tess,

    Hopenlijk beleef je de maanden van je leven!!! Houd me op de hoogte, dan kan ik me alvast voorbereiden op wat mij over een tijdje te wachten staat...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Ghana part 1 + 2 + Syria

Mijn anderhalfjaar in Wa, Ghana en mijn bezoek aan Nora in Syrie.

Recente Reisverslagen:

28 April 2008

terug

14 April 2008

Jordanie

04 April 2008

Koud!

24 Maart 2008

Bye bye Wa

11 Maart 2008

Burkina vs Ghana
Tessa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 134708

Voorgaande reizen:

22 September 2013 - 13 Juni 2014

Down under

28 Februari 2010 - 11 Juni 2010

Mexico en Midden-Amerika

15 September 2005 - 28 April 2008

Ghana part 1 + 2 + Syria

12 Juni 2012 - 30 November -0001

Nicaragua and Central America

Landen bezocht: