'er even tussenuit' - Reisverslag uit Wa, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu 'er even tussenuit' - Reisverslag uit Wa, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

'er even tussenuit'

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

26 Februari 2008 | Ghana, Wa

Vorige keer beloofde ik fot's van het verven van de container en het bijbehorende verhaal. Dit gaat zeker nog komen, maar nu even niet.
Ik vertrek namelijk morgen om 4 uur in de ochtend voor anderhalve week naar Burkina Faso, samen met Maartje.
Hier halen we Petra op van het vliegveld, die we nog kennen van de vorige keer Ghana. Samen met haar maken we het buurland van Ghana dan een poosje onveilig.
Eigenlijk waren we van plan om vrijdag pas te vertrekken, maar naar een wat realistischere tijdsinschatting waarbij we mogelijke vertagingen incalculeerden leek het ons toch verstandig om morgen alvast te gaan. Geen tijd meer dus om een uitgebreide blog te schrijven.
Helaas, maar over twee weken ben ik er weer, ongetwijfeld met weer heel veel nieuwe verhalen!

Tessa

  • 26 Februari 2008 - 11:20

    .feija.:

    Heel veel plezier, lieve schat!!!! Geniet maar lekker van het leven buiten Wa! Even weg van alledag, wat het toch een beetje wordt, wanneer je langer op 1 plek bent..

    Ik wacht met smart op je blog over 2 weken... :D

    .kus!!.

  • 26 Februari 2008 - 14:58

    Nora:

    Oh jee, oh jee en ik voelde me al slecht dat ik je nog niet gemaild had... en nu ben je twee weken internetloos. Maar reken maar dat er als je weer thuis in Wa bent een mail op je ligt te wachten.
    Hele veel plezier op vakantie :)

    Kus!

  • 26 Februari 2008 - 16:20

    Frits En Dieny:

    Hey Tess,

    De fot's houden we nog wel tegoed, maar kijk alsjeblieft goed uit en doe voorzichtig.

    Hopen snel weer van je te horen als je weer veilig "thuis" bent.

    Veel plezier daar.

  • 26 Februari 2008 - 17:29

    Jesper :

    Hey Tessa,

    tof zeg! Veel plezier.

    Groetjes Jesper

  • 26 Februari 2008 - 18:01

    Petra:

    Ik voel me zeer vereerd om op je website genoemd te worden. Jeetje, dat jullie morgen al vertrekken. Ik moet zeggen dat ik het wel heel prettig vindt, want ik zou het toch wel vervelend vinden dat ik in Burkina aankom, en jullie er niet zouden zijn. Prettig dat jullie ook alle eventuele Afrikaanse opstoppingen in overweging nemen.

    Ik heb er zin in!
    Tot zaterdag!!!!!!!

    Liefs Petra

  • 26 Februari 2008 - 21:05

    Tante Loes:

    Hoi Tessa, Neem het er maar van hoor, even je blik verruimen en genieten van nieuwe indrukken.
    Liefs Tante Loes

  • 27 Februari 2008 - 18:08

    Eef:

    Hi lieve schat!

    enjoy je trip naar het buurland!! Geniet van al het nieuws om je heen! En wacht met volle smart op je nieuwe blog!

    Ps: heb vanmiddag foto's opgehaald en wat een suprise: ook JIJ staat op enkele... ben blij als je weer terug bent, mis je!!!!
    Dikke kus, Eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Wa

Ghana part 1 + 2 + Syria

Mijn anderhalfjaar in Wa, Ghana en mijn bezoek aan Nora in Syrie.

Recente Reisverslagen:

28 April 2008

terug

14 April 2008

Jordanie

04 April 2008

Koud!

24 Maart 2008

Bye bye Wa

11 Maart 2008

Burkina vs Ghana
Tessa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 134545

Voorgaande reizen:

22 September 2013 - 13 Juni 2014

Down under

28 Februari 2010 - 11 Juni 2010

Mexico en Midden-Amerika

15 September 2005 - 28 April 2008

Ghana part 1 + 2 + Syria

12 Juni 2012 - 30 November -0001

Nicaragua and Central America

Landen bezocht: