Bijna op weg! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu Bijna op weg! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

Bijna op weg!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

25 Februari 2010 | Nederland, Arnhem

Overal dozen, spullen, kleren, zonnebrand, wandelschoenen en zonnebrillen. Op het moment dat je het appartement aan het opruimen bent voor de onderhuurder, nog eens flink stofzuigt omdat hij allergisch is voor kattenharen en je tas aan het inpakken bent, is het lastig voor te stellen dat je over 3 etmalen met je gat in Mexico zit.

Om op alle vragen die we deze dagen al zo vaak hebben gehoord (en wat is het fijn dat iedereen zo enthousiast is) in één keer antwoord te geven:
Ja, we hebben alles geregeld.
Ja, we vinden het best wel spannend.
Ja, we hebben er toch ook zin in!
Ja, we hebben geld gewisseld, inentingen gehaald, kopieen gemaakt van belangrijke papieren en de tickets uitgeprint.
Nee, we weten nog niet precies waar we heen gaan. Eigenlijk weten we het precies niet. Het enige dat we weten is dat we aanstaandag zondag om 14.20 vanaf schiphol vliegen en om 19.30 in Mexico City aankomen, waar het 7 uur vroeger is.

En tot slot:
Ja, we gaan genieten, tequila drinken, surfen, tempels beklimmen, gebrekkig spaanse gesprekken met de lokale bevolking voeren, dansen, cultuur verkennen en ga zo maar door. Én we proberen de komende tijd regelmatig iets van ons te laten horen!

Liefs,
Tessa & Jordy

• 25 Februari 2010 - 20:29

Romy :

Dag Tessa & Jordy,

Wil jullie heeeeeeeeel veel plezier wensen & zal jullie volgen om heerlijk jaloers op jullie te kunnen zijn en gemotiveerder te raken om nog harder te sparen om dit mooie land ook eens te bezoeken..

Groetjes Romy

• 25 Februari 2010 - 21:05

Gwen:

Geniet!!!

• 25 Februari 2010 - 21:26

Wendy:

Heel heel veel plezier!!!

Kusss Wen

• 25 Februari 2010 - 21:54

Ineke:

Lieve Tessa en Jordy,

We wensen jullie een goede reis en een zeer prettig verblijf.
    We kijken uit naar het reisverslag.
    Veel liefs,
    Niels, Ineke, Wendy, Tijn en Ruben.

• 25 Februari 2010 - 21:58

Joke Harbers:

Kinders,

Ik wens jullie een ontzettend fijne reis en een behouden thuiskomst!

Groet uit Rijssen

• 26 Februari 2010 - 09:23

Mamma:

Heel veel plezier, goede reis, pas op jezelf en kom vooral weer gezond terug, met veel verhalen, ervaringen en inspiratie.
    Liefs voor beiden, mamma

• 26 Februari 2010 - 09:34

Anne:

LANG LEVE DE KONINGINNNN!

geniet!

• 26 Februari 2010 - 13:52

Cobi & Ger:

Tequila Sunrise! Wat kan een mens zich nog beter wensen? VEEL PLEZIER!

• 26 Februari 2010 - 14:27

Rob Van Oel:

Hai Tes, reizen zit volgens mij in je bloed. Ik denk dat je dit van je vader geerfd hebt. Niets is in het leven zo geweldig als reizen. Ik wens je veel plezier en let op jezelf he.

Gr. Rob

• 26 Februari 2010 - 15:12

Julian:

Hi wereldreizigers;)

Ik ga jullie reisverslagen zeker volgen... Enjoy and be careful!!

x de chef;)

• 27 Februari 2010 - 09:19

Sjef:

Hej Jordy en Tessa,
    wat een ongelooflijke uitdaging gaan jullie aan zeg. Ik heb je lang niet gezien Jordy maar als een "oud(e)" vriend en ex collega wil ik jou en Tessa, mede namens Remke, een leerzame, ontspannen maar bovenal spannend avontuurlijke, overweldigende trektocht door Mexico toewensen.
    Jullie zullen terugkomen met aan vracht een levenservaring.
    Lieve groet,
    Sjef.