De scores tot nu toe! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu De scores tot nu toe! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

De scores tot nu toe!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

01 Maart 2010 | Nederland, Arnhem

Zo, we zijn veilig en wel aangekomen in Mexico City. Hier even de scores tot nu toe:

11 uur onderweg met het vliegtuig.

3 onsuccesvolle pogingen tot slapen van ons beiden, want we vlogen met de zon mee waardoor we een extreem lange dag hadden.

0,5 minuten om de langs de immigratiedienst te komen.

3 keer iemand in gebrekkig spaans de weg gevraagd voor we het Metrostation konden vinden.

10 haltes en één keer overstappen met de Metro. 4 mensen die spullen verkochten en één muzikant.

5 keer proberen voor we erin slaagden Adrian te bereiken met een munttelefoon om te vragen of hij ons wilde ophalen. We kennen Adrian via couchsurfing, waarbij je bij ´vreemde´ mensen thuis mag logeren.

5 minuten wachten tot Adrian ons op kwam halen.

2 harde, maar prima bankjes voor ons om op te slapen in het éénkamerappartement van Adrian.

2 biertjes gedronken voor het slapen gaan.

En wat is het toch altijd weer een bizarre overgang van de ene naar de andere wereld. Zo´n lange zit in een vliegtuig waar je totaal je besef van tijd kwijt raakt en dan, zeven uur vroeger dan je gewend bent, uitstappen op een ander continent. Het blijft een vreemde gewaarwording. Maar ik denk dat we hier wel kunnen wennen; zon, goed bier, vriendelijke mensen, lekker eten en geweldige versgeperste sapjes. Het komt wel goed met ons hier!

Tot snel!

Geniet ervan!

Liefs Petra

• 01 Maart 2010 - 19:00

Jarno:

Hey Muchacho & Muchacha ;-)

Lekker blijven surfen en niet te veel opscheppen over het weer he ;-(

Gr,
    Jarno

• 01 Maart 2010 - 19:07

Mamma:

Hey, fijn dat alles goed is gegaan. en nu maar genieten. Volgens mij zijn jullie daar al mee bezig. maak er wat van. (overbodige opmerking)
    Liefs, mamma

• 01 Maart 2010 - 21:07

Loes Terlouw:

Hoi Tessa en Jordy,

Ik wens jullie veel plezier met jullie ondernemende reis. Spannend hoor niet weten wat de dag van morgen brengt.

Liefs Loes

• 01 Maart 2010 - 21:15

Joke Harbers:

Pffft,ik ben niks jaloers op jullie,hier regent het pijpestelen,van middag zelfs een hele dikke hagelbui.
    Jaja Maart roert zijn staart, geniet ze!!
    Groet uit Rijssen.

• 01 Maart 2010 - 21:45

Oma, Cobi & Ger:

Hoi,dynamische duo!Caramba!Hopelijk is het weer bij jullie beter dan hier. Al wat van de Azteken, Tolteken of de Maya's gezien? Gr. van ons allen!

• 01 Maart 2010 - 22:44

Anne:

muy bien! besos!

• 02 Maart 2010 - 09:52

Frits En Dieny:

Yo Tess,

Weer een nieuw avontuur zie ik...deze kant van de wereld had je geloof ik nog niet gehad.

Ik hoop dat het net zo'n succes gaat worden als je vorige reizen. Haal er alles uit wat je maar kan.

groetjes,

F&D

• 02 Maart 2010 - 14:28

Joep En Feija:

Ohhh wat heerlijk voor jullie!! Zorgen zijn voor morgen, schatjes!! Geniet van alles en vooral die lekkere biertjes!

een hele dikke kus van ons!!

• 02 Maart 2010 - 15:19

Maartje Admiraal:

Nou duifje, dat klinkt toch weer heerlijk! Lekker de hort op! Geniet van elk moment en van elkaar!
    Have fun in the Sun!

Kusjes Maart

• 02 Maart 2010 - 20:13

Sandra:

Wat een reis! Hoop dat jullie ook nog een comfortabel bed krijgen binnenkort haha... Met Pixel is alles trouwens goed. Ze komt een beetje uit dr schulp en ze is heel lief. Ik zie uit naar jullie verhalen!

• 02 Maart 2010 - 20:27

Maria:

Heerrrlijk....
    Ben helemaal niet jaloers!

3x3 zoenen van ons

Ps Hebben jullie trouwens dat drankje mét meelworm gedronken???

• 05 Maart 2010 - 19:51

Juliette+Pablo ;):

Tess en Jordi!

Que pedo weys! Jullie zijn dus goed aangekomen...mooi!

In plaats van de biertjes moeten julie toch echt een keer de Michelada´s proberen...in het begin een beetje vreemd (en eigenlijk ontzettend goor), maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt...Mmmmmm :)

Heej, heel veel reisplezier en tot schrijfs!

P.S. Wel goed opletten he!

kus,

• 05 Maart 2010 - 21:08

Kitty :

Hey Hey,
    Wat klinkt het heerlijk!(geen last van jullie rug door de harde bankjes?)
    Geniet ervan!
    Vooral van de zon, want hier in NL is voor komend weekend week -7 voorspeld.

Liefs Kitty

• 06 Maart 2010 - 20:34

Eef:

Fijn dat de reis goed is verlopen!
    Veel plezier in de zon en pas op met de tequillia..... :-)

Dikke kus

• 07 Maart 2010 - 21:13

Nienke Th.:

Een heleboel scores bij jullie aankomst in Mexico City! Vooral fijn om te lezen dat de aankomst goed is gegaan. En jullie hebben gelijk, het komt daar helemaal goed met jullie! Vanuit Nederland denk ik jaloers aan jullie... Geniet er van samen! En tot het volgende verhaal en foto's (?!).
    Liefs Nienke