Gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Busua, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Busua, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 December 2005 | Ghana, Busua

Ik wist niet dat Ghana het in zich had. Ik zit hier in een beach resort in het zuidwesten van Ghana dat in de jaren 60 een hippiestrand was. Blauwgroene zee, palmbomen en Bob Marley muziek.
Ik heb hier alleen jammergenoeg geen bereik en de nieuwjaars-smsjes vanavond gaan waarschijnlijk niet lukken. Maar bij deze wil ik iedereen toch een gelukkig nieuwjaar wensen, maak er wat van! En een uitgebreider verslag volgt nog, internet is hier nogal kostbaar.

Gelukkig nieuwjaar!
Liefs,
Tessa

• 31 December 2005 - 16:59

Marte:

hey tessa! veel plezier op je bob marley-paradijsje!! en ook jij natuurlijk een hele fijne jaarwisseling!! lijkt me raar met zulk heerlijk weer, maar wel geniaal. en alvast: een gelukkig nieuwjaar natuurlijk! xx marte

• 31 December 2005 - 17:08

Nick:

Hey Tess! Jij ook een fijne jaarswisseling. Voorzover ik het kan inschatten heb jij het een stuk beter voor elkaar dan wij hier...
    Anyhoo, enjoy en doe ze daar de groetjes!
    Drie dikke x'en.

• 31 December 2005 - 17:22

Frits En Dieny:

Yo Tess,

Jouw berichtje is wel degelijk nog op tijd bij deze ouwe hippies aangekomen. Hardstikke leuk en uiteraard voor jou ook het allerbeste voor het komende jaar toegewenst. Wachten met spanning op je volgende verslagen. Groetjes uit een koud en nat Nederland.

• 31 December 2005 - 17:36

Martien En Tiny:

Hallo Tessa

De allerbeste wensen, een heel bijzonder en fijn jaar toegewenst. Geniet van de speciale de start van 2006 bij het mooie warme strand.

Groetjes Martien en Tiny

• 31 December 2005 - 17:52

Dick:

Jij ook een goed 2006 gewenst. Nog heel veel plezier in Ghana en geniet er van.

• 31 December 2005 - 18:50

Wendy:

Heey Tessje!
    jij ook een hele fijn oud en nieuw;)dit zal wel de appartse jaarwisseling tot nog toe:p zijn. 'k wacht op je verslag!
    -xxxx- Wendy

• 01 Januari 2006 - 07:42

Kees En Wilma:

Ha Tessa, een heel GEZOND en gelukkig 2006 toegewenst!! De start klinkt in ieder geval 'warm'.....

liefs, Kees en Wilma en een enorme knuffel van Jan, Joost en Rens; de twee oudsten missen je!

• 01 Januari 2006 - 12:36

Michael:

Gelukkig nieuw jaar ! :)

• 01 Januari 2006 - 13:45

Ineke:

Ha Tess, ook de beste wensen voor jou!
    Kort berichtje want ik moet van Niels weer oliebollen eten anders komen we er nooit doorheen. (getver)
    Daar kom jij mooi vanaf of zijn er daar ook oliebollen? Liefs, Ineke

• 01 Januari 2006 - 15:48

Qvinny:

Hey Tess,
    Jij ook gelukkig nieuwjaar! Klinkt errug prettig, die jaarwisseling van jou... warm, zonnig, paradijslijk... waar kan ik tekenen?
    -x- Q

• 01 Januari 2006 - 16:07

Gerhard:

Hoi, Tessa. Oma en ik wensen je veel lefde, geluk, en voorspoed toe in 2006! Je moeder heeft bij ons de jaarwisseling gevierd. Het was erg gezellig. Zo te lezen had jij het ook prima naar je zin met de muziek van Bob Marley. Groetjes van Ger en Oma.

• 01 Januari 2006 - 16:40

Mamma:

Lieve Tessa, natuurlijk ook van mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, dat je dromen maar uit mogen komen. Heel veel liefde, vriendschap, gezondheid en geluk.
    Heel veel liefs en een dikke kus, mamma

• 01 Januari 2006 - 21:45

Karlijn:

Hey Tess!!

Happy Newyear vanuit Londen!! Het is hier geweldig, details hoor je snel, tot die tijd, check karlijnnl.web-log.nl of onskanslozeleven.web-log.nl :-)

Kus!!

• 02 Januari 2006 - 10:26

Suus:

Woah, geniet ervan! En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar! Met alles wat je je maar kan wensen.

Kus!

• 04 Januari 2006 - 13:26

Ella Br.:

Dag Tessa,
    Een heel fijn, gezond, gelukkig
    2006 gewenst!
    En nog veel plezier in Ghana.
    Groetjes.

• 05 Januari 2006 - 19:33

Ome Rob:

Hallo Tessa, ja eindelijk weer een berichtje van je oompie. Het was de laatste tijd nogal hectisch, dus berichtjes sturen, da's was een beetje lastig. Ik wens jou nog een hele fijne tijd daar vlakbij de evenaar. Daarbij natuurlijk een heel gezond en een heel fijn 2006. Het ga je goed. Ome Rob