groeten uit Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu groeten uit Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

groeten uit Accra

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

23 Maart 2006 | Ghana, Accra

En dan zit je opeens in Accra.. Ik heb het de laatste tijd zo druk gehad dat ik geen kans zag een nieuw verhaal te schrijven. En voor ik het wist zat ik al in Accra om nog een keer mijn visum te regelen.
Geen stops tijdens de 16-urige busreis, want als de motor af zou slaan zou hij niet meer aan de praat te krijgen zijn. Alleen even snel met de hele bus plassen terwijl de motor staat te loeien, en dan weer terug.
Verder geen uitgebreid verhaal vandaag, dat komt weer als ik terug ben. Ik wilde alleen even laten weten dat alles ok is en dat er binnenkort weer een degelijk verhaal komt!

Tessa

  • 23 Maart 2006 - 12:42

    Wendy:

    Heey Tes!!
    fijn, dat het goed met je gaat!
    ik wacht op je nieuwe verhaal!:P haha
    benbenieuwd wat je nu weer allemaal beleeft hebt!
    liefs Wendy

  • 23 Maart 2006 - 18:51

    Mamma:

    Hoi Tessa, hoop dat het lukt met je visum. Vervelend dat je alweer naar Accra moest.
    Liefs, mamma

  • 24 Maart 2006 - 20:56

    Ome Rob:

    Hallo Tessa, we zijn niet gewend aan korte berichtjes maar we doen het er maar mee. Het ga je goed en we wachten met grote belangstelling op je volgende reisverslag. Groetjes Ome Rob

  • 25 Maart 2006 - 08:44

    Qvinny:

    Haha, ik vroeg me al af hoe je dat deed met plassen tijdens zo'n lange busreis...
    -x- Q

  • 25 Maart 2006 - 16:42

    Ilse:

    jeejuh tess! 16 uur op mijn kond zitten zou ik niet vol kunnen houden hoor :-p
    Tot het volgende verhaal. Ik kijk er weer naar uit.

    Groetjes van mam en mij

  • 26 Maart 2006 - 09:04

    Frits En Dieny:

    Hoi Tess,

    Voor een dame met erg weinig zitvlees heb je een olympische prestatie geleverd, want met de terugreis erbij heb je dus bijna een complete werkweek op je achterste moeten zitten. Ik ga er dan ook van uit dat je deze tijd veel hebt kunnen nadenken om te komen tot een heeeeeeeeel groot verslag of een nieuwe verrassende beschouwing. We wachten in spanning af. Hopelijk is nu wel alles goed geregeld met je visum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Ghana part 1 + 2 + Syria

Mijn anderhalfjaar in Wa, Ghana en mijn bezoek aan Nora in Syrie.

Recente Reisverslagen:

28 April 2008

terug

14 April 2008

Jordanie

04 April 2008

Koud!

24 Maart 2008

Bye bye Wa

11 Maart 2008

Burkina vs Ghana
Tessa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 134714

Voorgaande reizen:

22 September 2013 - 13 Juni 2014

Down under

28 Februari 2010 - 11 Juni 2010

Mexico en Midden-Amerika

15 September 2005 - 28 April 2008

Ghana part 1 + 2 + Syria

12 Juni 2012 - 30 November -0001

Nicaragua and Central America

Landen bezocht: