groeten uit Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu groeten uit Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

groeten uit Accra

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

23 Maart 2006 | Ghana, Accra

En dan zit je opeens in Accra.. Ik heb het de laatste tijd zo druk gehad dat ik geen kans zag een nieuw verhaal te schrijven. En voor ik het wist zat ik al in Accra om nog een keer mijn visum te regelen.
Geen stops tijdens de 16-urige busreis, want als de motor af zou slaan zou hij niet meer aan de praat te krijgen zijn. Alleen even snel met de hele bus plassen terwijl de motor staat te loeien, en dan weer terug.
Verder geen uitgebreid verhaal vandaag, dat komt weer als ik terug ben. Ik wilde alleen even laten weten dat alles ok is en dat er binnenkort weer een degelijk verhaal komt!

Tessa

• 23 Maart 2006 - 12:42

Wendy:

Heey Tes!!
    fijn, dat het goed met je gaat!
    ik wacht op je nieuwe verhaal!:P haha
    benbenieuwd wat je nu weer allemaal beleeft hebt!
    liefs Wendy

• 23 Maart 2006 - 18:51

Mamma:

Hoi Tessa, hoop dat het lukt met je visum. Vervelend dat je alweer naar Accra moest.
    Liefs, mamma

• 24 Maart 2006 - 20:56

Ome Rob:

Hallo Tessa, we zijn niet gewend aan korte berichtjes maar we doen het er maar mee. Het ga je goed en we wachten met grote belangstelling op je volgende reisverslag. Groetjes Ome Rob

• 25 Maart 2006 - 08:44

Qvinny:

Haha, ik vroeg me al af hoe je dat deed met plassen tijdens zo'n lange busreis...
    -x- Q

• 25 Maart 2006 - 16:42

Ilse:

jeejuh tess! 16 uur op mijn kond zitten zou ik niet vol kunnen houden hoor :-p
    Tot het volgende verhaal. Ik kijk er weer naar uit.

Groetjes van mam en mij

• 26 Maart 2006 - 09:04

Frits En Dieny:

Hoi Tess,

Voor een dame met erg weinig zitvlees heb je een olympische prestatie geleverd, want met de terugreis erbij heb je dus bijna een complete werkweek op je achterste moeten zitten. Ik ga er dan ook van uit dat je deze tijd veel hebt kunnen nadenken om te komen tot een heeeeeeeeel groot verslag of een nieuwe verrassende beschouwing. We wachten in spanning af. Hopelijk is nu wel alles goed geregeld met je visum.