Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Oktober 2007 | Nederland, Nijmegen

Zo. Mijn koffer is ingepakt, mijn ticket heb ik nog even onder uit een verhuisdoos gevist en bijna al het afscheid is genomen. Ik geloof dat ik klaar ben om te gaan.

De meesten van jullie zullen het wel weten; de komende 6 maanden ben ik weer in Ghana te vinden. 10 maanden zijn lang, maar voor mij waren het er toch nog niet genoeg, dus plak ik er nog 6 aan vast. Hierna vlieg ik door naar Syrië, waar Nora op dat moment zal zijn. Daar breng ik drie weken door om eens te kijken hoe zij het uit houdt.

In de zeven maanden die ik in totaal weg zal zijn, houd ik jullie, zoals voorheen, gewoon weer op de hoogte met dit weblog. Dus eens in de zoveel weken zal je een berichtje in je inbox ontvangen!

Morgen om 14.20 vertrekt mijn vliegtuig. Een tussenstop van een paar uur in Casablanca, en zaterdagochtend kom ik aan in Accra. Maartje, mijn compagnon is daar dan al en haalt me op van het vliegveld. Zodra ik een simkaart heb gekocht zal ik mijn nummer even doorgeven.

Maar voor nu: tot de volgende keer, over een maand of zeven!

Tessa

PS: Wat ik eigenlijk precies ga doen in Ghana dit keer? Dat weet ik zelf ook nog niet precies... Maar mocht dat op een gegeven moment wél zo zijn hoor je het wel!

  • 04 Oktober 2007 - 16:20

    Reinier:

    Veel plezier! :)

  • 04 Oktober 2007 - 16:38

    Suzan:

    Jaaa, fijn dat je weer gaat bloggen! Ik kijk uit naar je verhalen en wens je voor nu een hele goede reis toe!
    Dikke kus!

  • 04 Oktober 2007 - 16:39

    .feija.:

    Ohhh je gaat via Casablanca.. Leuk!! Wanneer je op een bankje daar zit, bedenk dan goed dat ik daar een aantal maanden geleden gezeten heb.. :D

    Maar lieve schat.. fijne reis.. en we bellen morgen nog wel even!!

    dikke kus!!

  • 04 Oktober 2007 - 17:05

    Mamma:

    Lieve Tessa, een hele fijne tijd voor jou
    de komende 7 maanden.
    Kus.

  • 04 Oktober 2007 - 17:29

    Inge:

    Jeetje Tess! Heb je al een eeuw niet gesproken (slecht..) maar ben nog steeds trots op je! Jij verbetert de wereld terwijl anderen alleen maar zeggen dat ze het willen..

    x Inge

  • 04 Oktober 2007 - 17:35

    Rob:

    Hallo Tes, zo kriebelde het alweer? Groot gelijk heb je nu het allemaal nog kan. Ik wens je een goede vlucht en veel plezier in de komende 7 maanden. Doe voorzichtig en denk aan je gezondheid.

    Veel plezier Rob

  • 04 Oktober 2007 - 18:53

    Joke Harbers:

    Goede reis,doe wat je moet doen!
    (:))Enne vergeet niet óók plezier te maken.
    Groetjes uit Rijssen

  • 04 Oktober 2007 - 19:19

    Ineke:

    En daar gaat ze weer!!!!!
    Dag Tess, goeie reis .
    Liefs, Ineke

  • 04 Oktober 2007 - 22:11

    Hilde:

    Jaaa,kan ik mijn veslaving op pijl houden: weblogs lezen van reizigers, hoera!

  • 05 Oktober 2007 - 15:23

    @ndru:

    Hey Lief,
    ik wens je een goede reis toe!
    Zorg goed voor jezelf & ook voor anderen!
    Trouwens, hoe bedoel je: "ik weet nog niet wat ik ga doen".
    Primaire doelstelling "op avontuur gaan":
    coconut-olie, smeer jezelf in & ga in de zon liggen... dat worden 7 drukke maandjes ;-) =P!!!

    -Xje-

  • 06 Oktober 2007 - 15:25

    Nora:

    Je bent er! Ik heb eigenlijk geen idee waar precies, maar in Ghana/Accra in ieder geval! Geniet van de eerste duik in Ghana sinds al die tijd.

    Heel veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Ghana part 1 + 2 + Syria

Mijn anderhalfjaar in Wa, Ghana en mijn bezoek aan Nora in Syrie.

Recente Reisverslagen:

28 April 2008

terug

14 April 2008

Jordanie

04 April 2008

Koud!

24 Maart 2008

Bye bye Wa

11 Maart 2008

Burkina vs Ghana
Tessa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 134711

Voorgaande reizen:

22 September 2013 - 13 Juni 2014

Down under

28 Februari 2010 - 11 Juni 2010

Mexico en Midden-Amerika

15 September 2005 - 28 April 2008

Ghana part 1 + 2 + Syria

12 Juni 2012 - 30 November -0001

Nicaragua and Central America

Landen bezocht: