fijne feestdagen - Reisverslag uit Wa, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu fijne feestdagen - Reisverslag uit Wa, Ghana van Tessa Terlouw - WaarBenJij.nu

fijne feestdagen

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

23 December 2007 | Ghana, Wa

Iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Liefs Tessa

• 23 December 2007 - 13:51

Martien En Tiny:

Hallo Tessa

Wij wensen je vanuit Heusden ook hele fijne feestdagen en een fijn en gelukkig nieuwjaar. De vorst is bijna uit de grond maar onze harten zijn warm verbonden met elkaar zeker met jullie drieen, Maartje, Jannetje en met jou Tessa in Wa en met al jullie vrienden, bekenden en Ghaneesjes waarvoor je het uiteindelijk doet. Gewoon "er zijn" in volle overtuiging dat je aanwezigheid een bijdrage levert aan de liefdevolle relatie met alle straat- en weeskinderen en de gehandicapten niet te vergeten.

Groetjes Martien Tiny en Kempke Admiraal

• 23 December 2007 - 14:25

Wendy:

Heey Tesje!

Jij ook hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2008!!
    Nou moet ik je dit jaar weer met Kerst weer missen:(, maar er komt vast weer een kerst dat we samen zijn! Iig veel plezier komende dagen!

Liefs dikke kuzzzz Wendy

• 23 December 2007 - 14:44

Ineke:

Ha Tess,
    Ook van ons 4en heel fijne feestdagen gewenst. (Hoe vieren ze dat in Ghana vraag ik me af?)
    Liefs, Ineke

• 23 December 2007 - 15:33

Joke Harbers:

Wij wensen jou óók een spetterend 2008!!
    Wat verkopen ze aan stoffen Tess?Voornamelijk katoen,of ook wel mengvezels?
    Ik ben erg benieuwd,als je echt wat moois ziet breng het voor me mee,wil je?
    Ik pik weer even een fotootje,als ik hem heb opgepimpt stuur ik hem wel.
    Groetjes en een knuffeltje,
    Joke

• 23 December 2007 - 16:01

Frits En Dieny:

Hoi Tess,

We zijn er zelf nog niet eens aan toe gekomen om kerstkaartjes rond te sturen, maar jij bent in het verre Ghana dus de eerste die we onze beste wensen kunnen overbrengen.
    We hopen dat je er ook volgend jaar weer succesvol bezig zult zijn en gezond weer zult terugkeren.

Het allerbeste toegewenst!

• 24 December 2007 - 09:49

Mamma:

Hoi Tessa, natuurlijk ook voor jou fijne feestdagen. Denk aan je.
    Liefs, mamma

• 24 December 2007 - 11:35

Tante Loes:

Hoi Tessa,
    Wat een leuke foto's die ga ik zeker bewaren, jullie staan er leuk op. Ik wens je fijne feestdagen, en alle goeds voor 2008, we denken aan je tijdens het familiediner.
    Liefs tante Loes.

• 24 December 2007 - 18:01

Karlijn:

Fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!! Tot snel,

Dikke kus, Karlijn

• 24 December 2007 - 18:27

Eef:

Hi lieve Tess,

We hebben uit volle borst speciaal voor jou gezongen: All we want for christmas is YOU! We missen je ontzettend hier vanuit Nijmegen! Maak er een mooie kerst van en heel veel goeds toegewenst voor jou in 2008!

Dikke kus, Eef

• 24 December 2007 - 19:02

Ella B.:

Hoi Tessa,

Wat een prachtige foto's!!!
    Barend en ik wensen ook jou fijne feestdagen en een in alle opzichten heel goed 2008 toe!!
    Hoe wordt Kerst en oud en nieuw gevierd in Ghana?

Hartelijke groet en liefs, Ella & Barend

• 25 December 2007 - 10:48

Gerhard:

Hey, Tessa! Oma en ik wensen jou en Maartje ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toe! We zijn benieuwd te lezen hoe men dat in Ghana viert! Maar daar zullen we wel een uitgebreid verslag van krijgen...
    Hartelijke groeten van Oma en Gerhard!

• 27 December 2007 - 23:55

.feija.:

heb een aantal malen geprobeerd om je te bellen, om je echt met mijn stem hele fijne feestdagen te wensen, maar het helaas.. is het me niet gelukt!!

Dan toch maar via hier..

Fijne feestdagen.. tot in 2008!!

dikke kus!!!

• 31 December 2007 - 11:04

Ciska:

heeej Tessa,

ik wil je ook nog hele fijne kerstdagen wensen, maar daar ben ik te laat mee... dus ik hoop dat je hele fijne kerstdagen gehad hebt! En nu op naar een knallend begin van 2008!!!

veel liefs Ciska

• 31 December 2007 - 18:10

Suus:

Hee lief! Ik hoop dat je daar een mooie kerst hebt gehad en vannacht geweldig leuk het nieuwe jaar in gaat!
    Ik mis je hoor, O&N zonder jou is toch niet zoals het hoort. Ik zal een oliebol voor je eten. En een biertje op je drinken!

Al het liefs!

• 01 Januari 2008 - 20:28

Anne:

lieve tessa,

een supermooi 2008 gewenst! met veel van deze prachtige momenten, geniet daar!
    met al je zintuigen!

liefs
    anne

• 02 Januari 2008 - 19:16

Karlijn:

Hey Tessa!

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

Ben benieuwd hoe jij het hebt gehad, ik heb iniedergeval de meest bizarre jaarswisseling ooit meegemaakt. Door de mist was Groningen veranderd in een spookstad.. Heel apart, daardoor echter niet minder leuk! O.a. zelfgemaakte appelflappen uitgedeeld en gedanst in Vera.
    Ben verder blij dat het 'normale' leventje weer is begonnen. Druk aan de studie: volgende week mijn eerste tentamen.. Daarna Eurosonic/Noorderslag, heb er zin in!

Geniet nog even van je tijd daar, voor je het weet is het weer voorbij..

Dikke nieuwjaarszoen, Karlijn